SNAPservice

Post weer begrijpen

Veel bedrijven en instellingen sturen post op, maar wat ze van je willen is niet altijd duidelijk. Veel mensen laten post die ze niet begrijpen liggen, en dat kan problemen opleveren. De SNAPservice helpt je de post weer begrijpen. Gedurende tien avonden komen we met een groep bijeen in Overvecht om de post samen door te nemen.

Leo Stroeven

SNAPservice

van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur

Leo helpt je om weer grip te krijgen op de post. Hij legt uit wat de boodschap is achter de woorden, en wat ze van je nodig hebben. Eerst ontmoet je Leo voor een kort gesprek, en daarna gaan we de brieven met een grotere groep bespreken. Een avond per week komen we bij elkaar om de post te begrijpen en weet je wat je moet doen wanneer er weer een brief aankomt. Niet alleen de post die al is binnen gekomen: we kijken ook naar hoe je post in kan schatten die nog gaat komen. Zo ben je overal op voorbereid.

Snap jij het?

Met die vraag gaan we aan de slag. Wil jij het ook snappen? Neem dan contact op met Geert Smolders. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur via telefoon of e-mail.

Snapt u dit?

Verstuur je zelf moeilijke brieven? De SNAPservice biedt ook projecten aan waar de afzenders van leren. Door feedback van de mensen die de brieven lezen, wordt er meer gedaan met de post die je verstuurt. Zo is het mogelijk de communicatie met klanten blijvend te verbeteren. Dit doen we door in gesprek te gaan met een aantal klanten en de SNAPservice formule.

Deel dit

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin